Az orvosi véleményen felbuzdulva csaptam egy igazán sportos hétvégét. Pénteken a doki után nővéremmel egy laza 7-8km-es túrát csináltunk végig. A túra egésze egy "hegyes" területen volt, emiatt remek alkalom adódott a könyv által leírt dombfutásra. Ezt kb. kétszer csináltam egy legalább 60°-os emelkedőn 50méteren keresztül. Mondani sem kell, azt hogy utána fel sem bírtam kelni. Szombaton úszni mentünk ahol 6hosszt úsztam. A mai nap meg a kickbox jegyében telt: mivel ma került megrendezésre a 4Fight Országos kupa második fordulója. Rengeteg jó meccset láttam, sok K.O.-t még több ugró-,fordulórúgásokat. De nem ezért mentem, hanem versenyezni... Már reggel 9kor a sportcsarnokban voltunk de a meccsem csak 6órakor volt. Egy igazán technikás ellenfelem volt, de sikerült felülkerekednem rajta és aranyérmet vihettem haza. Ez így nagyon jól esett főleg azután, hogy a múltheti versenyt csúnyán elrontottam... Na röviden ennyi volt a hétvégém. Videót megpróbálok felrakni a meccsről csak nem tudom. hogy hogy kell... Emiatt kérném azt aki tudja kommentbe írja le legyen olyan szíves. Előre köszönöm: Patrik

A bejegyzés trackback címe:

https://ccondition.blog.hu/api/trackback/id/tr1004492100

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Giozo · http://ccedzesem.blog.hu/ 2012.05.10. 09:45:21

Grat az aranyhoz:)
Hát úgy tudsz felrakni videót, hogy youtubera feltöltöd, s itt hozzácsatolod a linket
süti beállítások módosítása