A sok kihagyásért elnézést szeretnék kérni a kedves olvasóimtól ;). Ez a méretes kihagyás hol sérülés hol betegség miatt kezdett hosszabbodni, de mára már 100%-os teljesítménnyel vagyok képes az edzéseket végrehajtani. A bejegyzéseket nem mindig tudom még az edzéshét végi vasárnap publikálni mivel van, hogy nem vagyok gépközelben vagy nincs időm rá (tanulás, kickbox...). A hosszú hétvégén most csak 2 edzésem volt de a második napot eléggé szigorúan vettem. Az első nap csak a szokásos lábemelés és fekvő volt, míg a második napon volt minden. A tanácsokat nagyon szépen köszönöm:). A héten elkezdtem gondolkodni azon, hogy kéne vennem egy kettlebellt, ezért van egy kérdésem: valaki nem tud olcsón használt bellt? Az edzések a következő képpen néztek ki:

1.nap(Márc.17.):

1.1:2x10

 1.1:2x50

1.2:1x20

4.1:2x10

4.1:2x20

4.2:1x10

A rejtélyes derékfájásom megint visszatért, ezért kipróbáltam a 2.lépést a lábemelésnél, hihetetlen módon annál a lépésnél nem fájt, ezért úgy döntöttem, hogy a lábemelést a második lépéssel folytatom a fekvővel és a guggolással együtt.

2.nap(Márc.18)

1.3:3x10

1.4:2x5

1.5:4x5

4.2:3x10

4.3:3x5

2.1:2x10

2.1:2x20;25

2.3:3x10

3.1:2x10

3.1:2x30

3.2:2x7;3

A heti edzéseim így néztek ki a csütörtök egy kis "felkeményítés" volt a beinduló versenyszezonra. A múltkori versenyen sajnos nem indultam mivel nem volt ellenfelem :(. És még egyszer bocsánat a hatalmas kihagyás miatt esküszöm máskor nem csinálok ilyet.

A bejegyzés trackback címe:

https://ccondition.blog.hu/api/trackback/id/tr434330947

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

undisputed97 2012.03.23. 09:24:23

vagy ha esetleg 1hét kimarad valahogy jelezni fogom azt hogy nem csak ellustultam:D
süti beállítások módosítása