Megint sok ideig nem adtam életjelet magamról, ezt sajnálom... De a z életem az elmúlt hetekben nagyon a padlón volt, minden amiben hittem elszállt, kikosaraztak visszatértek a régi rossz emlékek. Ezek annyira megviseltek, hogy már az öngyilkosság szélén egyensúlyoztam. De tegnap átgondoltam az életem és arra az elhatározásra jutottam, hogy belevágok dühösen és elkeseredetten az edzésbe. Annyira jól esett hogy fenekestül megfordult az életem: Mától már belekezdtem a játszóteres edzésekbe és nem egyedül! Motivációmat fokozta a csoportos egylábas guggolások :). Szóval a heti tanulságaim egyszerűsítve: Az edzés akkor is ott van mikor a legjobb barátok elhagynak!

Nagyon jól esik a nagy nézettség de kommentekre is szívesen válaszolok és nem harapok:).

A bejegyzés trackback címe:

https://ccondition.blog.hu/api/trackback/id/tr374926899

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása