Eltelt egy év. A blogot nem sikerült olyan rendszeresen vezetnem mint terveztem de az edzés nagy mértékben befolyásolta az életem: magabiztosabb, keményebb, izmosabb és a legfontosabb erősebb is lettem. Ez idő alatt rengeteg lehetetlennek tűnő gyakorlatot próbáltam és csináltam meg: íjász húzódzkodás, back lever, egykezes fekvőtámasz, egylábas guggolás és a társai. Súlyom sokat stagnált de rengeteg izmot szedtem fel. Nem volt könnyű az eddig megtett út de ezután se lesz könnyebb. sajnálom minden elvesztegetett percet és minden kifogást amit az edzések miatt találtam ki. Remélem Ez az  év sikeresebb lesz. 

A bejegyzés trackback címe:

https://ccondition.blog.hu/api/trackback/id/tr764970195

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása