Megígértem hát itt vagyok. :) A hónapban 2 edzéshét volt, most a másodikat írom le. Ez a hét inkább a kísérletezéssel ment el, és a hasazás és kickbox is kimaradt. Az első edzés kedden volt: Ebben minden megtalálható volt. De a gyakorlatokat nehezítettem annyiból hogy nem csak stabilan a földön hanem instabil helyzetekben is végeztem: a fekvőtámasz labdákon végeztem... És egy újdonságot is bevezettem: Elkezdtem a fekvőtámaszt kézenállásból is csak az első lépéssel még nem szeretnék kísérletezni ideiglenes vérnyomás ingadozásom végett... 

Kedd:

 Teljes Fekvőtámasz: 5 sorozat 5 ismétléssel

Guggolás: Fél: 3sorozat 10ismétléssel

Teljes: 3sorozat 7 ismétléssel

Húzódzkodás: Vízszintes: 3sorozat 10-15-15 ismétléssel

Varjútartás: Földön 2X 20mp

Rúdon: 2x 10mp

Ez a nap után rendesen éreztem minden egyes végtagomat, és a jó idő végett a gyakorlatokat a szabadban végeztem.

Péntek:

Ez a nap inkább a kickbox technikák javításán tevékenykedtem. de bekerült néhány erősítő gyakorlat is:

Guggolásból egyenesrúgás: 2sorozat 10ismétlés

"Spártai" Fekvőtámasz: 2sorozat 5ismétlés

Teljes Fekvőtámasz: 2sorozat 8-10ismétlés

Teljes Guggolás: 3sorozat 8ismétléssel

Ezenkívül ugrásmagasságomat szerettem volna növelni ezért erre is sor került:

20sorozat (oda-vissza) Ugró ütés minimális nekifutással (50cm magas focikapu felett)

A heti edzésnaplóm így néz ki. Remélem sikerülni fog visszaszereznem a bizalmatokat : ). Jővőhét vasárnap újabb bejegyzés várható. 

A bejegyzés trackback címe:

https://ccondition.blog.hu/api/trackback/id/tr74684747

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása