Üdv! 

Nagyon szégyellem magam, de ezt be kell vallanom... Az utóbbi hónapokban teljesen összetörtem lelkileg, azaz a motivációm a nulla alá csökkent. Magyarul az edzések mindig valamiért kimaradtak. Ezért a hétvégémet rászántam arra, hogy elolvassam a két részt, és szembeszálljak a Wade által leírt démonjaimmal. A címben leírt mondat nagyon megfogott, és sokat gondolkodtam a jelentésén. Azt hiszem rájöttem. 

A blogot megpróbálom napi rendszerességgel frissíteni, és mindent leírok benne. Ezen kívül februárra (2014) kiírtam magamnak egy kihívást: elsajátítani legalább három mester lépést. Ez csak rajtam áll! De azért tőletek is kérnék egy kis segítséget. Mégpedig azt, hogy fogjatok szavamon és kommentekkel próbáljátok bennem tartani a kellő motivációt. Köszönöm! 

Most pedig búcsúzok. Holnap jelentkezek!

A bejegyzés trackback címe:

https://ccondition.blog.hu/api/trackback/id/tr545206231

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása