undisputed97 2013.04.08. 22:06

jó hírek

A mai napon visszatértem az edzés világába, de ez csak a nap egyik pozitívuma... A másik az, hogy sikeresen elintéztem azt, hogy a közelemben szabadtéri parkot nyissanak! Ez nagyon felvillanyozott, de térjünk vissza az edzés naplóra. A mai napon fekvőt és lábemelést csináltam, de mint minden gyakorlatból ezekből is visszaléptem egy-két szintet. A lábemelést az 5. Szinten míg a fekvőt a 3.-4. Szinten folytatom. Ennek az az oka, hogy a sok kihagyás után a teljesítményem a fekvő terén sokat romlott...

Fekvőtámasz: 3.lépés: 2*15; 1*30;1*25.

Ez nem volt valami nagy mennyiség, de a karomban újra éreztem azt a kellemes érzést, de a végére már mozdulni se bírtam...

Lábemelés: 4.lépés: bemelegítés: 2*5; 5.lépés: 2*20

Mivel sikeresen teljesítettem haladó ismétlés számot ezért tovább lépek belőle, de ez nagy meglepetést okozott, hogy ilyen könnyen ment.

Mára ennyi. Holnap majd találkozunk!

A bejegyzés trackback címe:

https://ccondition.blog.hu/api/trackback/id/tr935212488

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása