Ez a hét inkább a játszóteres edzéseknek kedvezett, de az otthoni edzések se maradtak el. Egy dologra rájöttem a játszóteres edzésekkel kapcsolatban: nagyon fontos a megfelelő meleg ruházat mert csúnyán meg lehet fázni... Mert ugye az ember a saját kárán tanul :). Péntektől nagyon nem tudtam edzeni mivel közel 40fokos lázzal birkóztam de mára már kicsit jobban vagyok. De péntekig hatalmas lépést tettem mivel megcsináltam az első egykezes fekvőtámaszomat! Hatalmas motivációs adag ez elég lesz egy időre. A pontos mennyiségeket majd a jövőheti bejegyzéssel egy időben fogom publikálni.

A bejegyzés trackback címe:

https://ccondition.blog.hu/api/trackback/id/tr654958456

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása