undisputed97 2013.04.16. 21:23

Depresszió

A mai nap észrevettem, hogy egyre jobb az állóképességem és egyre nagyobb a kitartásom. De volt egy szomorú dolog is ezen a napon: sajnos kiderült, hogy depressziót váltott ki ez a hosszú tél... Eddig nem hittem a tv-nek mikor azt mondták, hogy a testmozgás boldogság hormont termel, de most másképpen éreztem. Rájöttem, hogy ez idő alatt kitisztul a fejem és szabadabb vagyok. 

Ma főleg kick-boksz közben erősítettem: bemelegítés: 3km futás; 45 fekvőtámasz; 20 lábemelés+ Hannibal hasgyakorlatából is 40 darab. Erősítés: 10 burpee, tabata jelleggel fekvőtámasz, alkartámasz, felülés, lábemelés (20mp munka, 15mp pihenő). Fekvőből többféle volt de azokat most nem részletezném.

Röviden tömören így telt a mai napom. Viszlát!

A bejegyzés trackback címe:

https://ccondition.blog.hu/api/trackback/id/tr855230333

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása